[]

Status: Hm, himla mysko feeling i kropp och själ.
Och i vanlig ordning hittar man tusen saker att störa sig på hos andra när man i själva verket skulle behöva felsöka sig själv. Men mår man inte på topp så känns det alltid bättre att trycka ner andra. Det är väl ändå ett faktum. Men inte i handling, då är det ju mobbing, utan så att offren förblir omedvetna om mina djävulska motiv som utspelar sig i hjärnan. Så alla bloggare därute, ikväll är inte mina besök helt fredliga framförallt inte när inläggen innefattar bilder.
Jag skulle ha köpt på mig ett halvt parti olika théer som c,  istället snålade jag och tog den billigaste lågkvalitésorten. Man ska investera i hälsa och själ, för tänk vad lugn och harmonisk jag hade kunnat vara här i min bubbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0