[Söndagar och livskris]

Söndag = dödag
Igår var det fest i vårt hus som var (jag citerar chris) fyllt av dårar. I sann rockstar-anda åkte tv'n ut genom fönstret och några glas i kras, annars står mitt hem kvar. Det är ju huvudsaken. Men det var kul. Det är också huvudsaken. Värst är dagen efter med plock och städ. Måste alla dricka så nedrans många öl? Det stinker till förbannelse.
Uuh, nu börjas det -tänkandet, i form av livsfrågorna Vad ska jag göra? Vad vill jag uppnå? och Hur ska jag få tummen ur röven och ta mig dit? Men nu är det bara några timmar kvar av söndagen för på måndag är det återigen nystart. Allt blir bättre då och därför har jag börjat gilla och tillochmed se fram emot måndagar.
Förresten så provade jag en kvart på spikmatta nyss och jag tror att den gjorde mig gott. Jag somnade faktiskt så att den fungerar avslappnande tvivlar jag inte på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0