[Toast]

För er som fortfarande, liksom jag, inte kan sluta läsa bloggar vars uppdatering är under all kritik så ska jag redogöra för min dag.
Kom upp i tidig stund och tog en snabb walk, och letade ut ett bra ställe att sola mig på. Sagt och gjort med lite matsäck på en nybyggd brygga vid strömmen. Jag trodde för en sekund att jag blivit lite härdad när det gäller solsken på min hud men va fan!? Bränd, under den korta tiden. Lite jobb, lite träning och nu sitter jag här som ett fån.
Imorgon börjar jobbandet i högre grad (i massa och temp). Nu går min boss på semester, det lyllot (eller trång husbil med massa gapande ungar kanske jag inte hade önskat i det här läget, förhoppningsvis i ett senare skede i livet!). Så jag vaktar butiken själv ett tag. Fast i den här stekande hettan kunde man nästan vara obemannad så lite kunder som pallar att shoppingstrosa.  

Ps. Jag hade gärna sett mig själv på peace&love med Tott och C nu. Suck
ehh, jah! Hej på en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0