[25'e=lön=nystart]

And then there was ljus kopparbrun. Mitt hår då alltså. Under min promenad i kvällsolen fick jag panikångest och bara måste göra något med mig själv och vad passar väl inte bättre än att hoppa in på hemköp och ta första bästahårfärg, givetvis ett val baserat på människan på bilden. "Aa, men så vill jag se ut" kommer ansiktet på köpet också?
Idag fick ni lön och handlade mycket. Det gillar vi, då går dagen fort. Ja lön kunde jag också skatta mig lycklig att få för bristningsgränsen var nära där. Nu har jag en lugn fredag och en galen lördag framför mig. Förhoppningsvis inte bara jobbmässigt utan även på nöjesfronten.
Nu ska jag borsta håret, dricka té och läsa bok. Precis som vilken pensionär som helst!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0