[Ingen hyfs]

I'm melting away...
Aa jag pallar inte en dag till i värmen. Jag jobbar i en bastu och sminket smälter, såväl det i mitt ansikte som butikstesters'ena. Nu vill jag ha det där ostadiga vädret tillbaka; lite regn, lite sol, lite vind. SVENSK SOMMAR för tusan.  Alternativt  fungerande ac.
Nu har jag tagit en ordentlig promenad vilket såklart inte är bra för min redan påfrestande överhettade kropp och hjärna.
Måste avreagera fler aggressioner. Idag hade en barnfamilj inehållande flera glassätande snorungar (ja, vänta bara, jag har skäl för det uttrycket) parkerat precis utanför mitt skyltfönster och det skreks och härjades. Sedan dumpar ena ungen en glass och en läsk på gatan utanför min ingång. I protest sliter jag tag i en papperskorg, går ut och tar upp resterna alltmedan jag ger ungen en menande blick. Jag går in igen med tron att jag bidragit till en god uppfostran. Vad händer då!? Jo, morsan gör likadant, sätter sig i bilen och ger sig av. Fan.

Kommentarer
Postat av: c

ååååååååååååh! upprörande i allra högsta grad? vad händer liksom?

2009-06-30 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0