[Måndagsledig]

Ledig från jobb och jag har bara drivit runt. Drog över golven imorse och fyy f*n vad vidrigt smutsigt. Totalt svart vatten efter våttorkning. Och så lite träning såklart efter helgens synder.
Det är så mysigt att bara få gå runt på stan och riva runt bland nya produkter eller bara helt sonika gå zombielikt och stirra på absolut ingenting. Det är meditation det.
Jo, jag gjorde ett kap på myrorna; en ljusbeige finsk parkas för den ynka summan 60 kr, vilken jag också invigde på direkten. Men när jag gick där alldeles förnöjd över min vårjacka så börjar det såklart att regna/snöa. Usch vad fel det blev.

Lindex nyintagna kollektion med acessoarer från Swan by Maja Olsbo var skitsnygga, och man kan shoppa utan dåligt samvete när 20 % går till Kvinna till kvinna mot sexhandeln!!!! Suveränt ju.


Kommentarer
Postat av: Anonym

höna pöna togs det några bilder i lördags?? förresten säljer ni det där tvättpulvret på face nuförtiden? //Tottis

2009-03-02 @ 21:23:24
Postat av: Anonym

Hej Tott. Som om jag kände det på mig så svarade jag på bildfrågan innan jag läste din comment! Så nej, väldigt få bilder. Ja det gör vi. Slå till? Puss

2009-03-02 @ 21:58:16
Postat av: Anonym

åh va bra! måste bara invänta lönen, suck!

2009-03-03 @ 12:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0