[Evening update]

VARFÖR BLINKAR EN MEDELANDE-SYMBOL PÅ MIN MOBIL FÖR? Är det ingen klok därute som kan svara på hur jag får bort kuvertet i hörnet. Det är varken fullt i inkorgen eller symboliserar ett nyinkommet mess. Ååå

Idag har jag ändå hunnit med en del. Mötte större delen av familjen på stan för en kaffe innan jobbet. Och gode gud vad man kan gå i spinn på idéer när man pratar med pappa. Vi borde verkligen driva någonting tillsammans. Jag tror vi skulle bli framgångsrika entreprenörer. Nu vill jag iallafall bilda enskild firma. Alltid bra att ha när jobb och uppdrag rullar in, för det SKA det göra.
Träning, städning och nu sänghäng med eventuellt filmtittande om jag orkar. Jag har kommit på mig själv med en knasig vana. Jag köper veckotidningar och skvallerblaskor utan att läsa dom. När jag väl strövar förbi tidningshyllorna i butikerna upplever jag ett stort behov men när jag väl kommer hem så staplas de bara på hög. Onödigt. Onödga pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0