[fredag]

Jäkligt trevlig kväll igår med The Hiveskonsert som uppladdning på kvällen. (och en ännu trevligare avslutning ;) )
Jag går mycket hellre ut torsdagar av framförallt två anledningar; Helgen känns extra lång = bonus, det är lagom mycket folk ute = svängrum för dans. Nej jag fläker inte omkring som en trasa på golvet men jag vill ju kunna ha det alternativet om jag någongång får en knäpp och en screw lös.
Tufft att gå upp och jobba såklart men det var det värt. Jag har inte haft så här många sminkningar som idag på väldigt länge så jag valde ju helt klart rätt dag att tillåta mig en bakisarbetsdag. Men dom förekommer inte ofta nu. Blir så slitsamt för stackars hjärnan. Nej men ikväll får den ju vila så att den orkar med morgondagen/kvällen/natten. Lilla mamma fyller ju år på söndag också. Oh-ooow, har inte köpit henne någonting ännu.

Jag överväger starkt att gå och lägga mig men kämpar samtidigt med hålla ögonen öppna för en film. Vi håller på och ladda ner pippi långstrump. Ja inte tecknade då alltså, vad tror ni? misshandel av orginalet. Massa avsnitt med kafferep, tårtkalas och godisshopping... Öh, nämde jag att jag var sötsugen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blev jag nyfiken på avslutningen?! va tänker vi imorn, jag slutar kvart över nio typ. förfest? puss T

2009-03-27 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0