[Lördag]

Får man ha datorn på? Uuh jag blir jättestressad av sådana hära globala manifestationer. Jag vill vara duktig men jag hann ju för tusan inte få på mig mascaran. Jag ska smygtända lite snart innåt lägenheten.  Nu v'äntar jag bara in sisters of Modig. Känns sådär underhållande att sitta själv I MÖRKER och dricka vin samt spana på ett heldött facebook. Ne fy.
Hoppas på¨en bra kväll nu. Är peppad på ett otvingat sätt. Inga krav, inga förhoppningar. Bara jag och dimman. Eller tillsvidare mörkret. Sen dimman.
Phuu. Jag är rastlös. Tänk om man skulle ta och gymnastisera lite. Passa på medan grannarna mitt över inte har någon insyn. Haha. Nej. Mer vin istället.

Puss och trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0