[Måndag]

Veckorna bara springer iväg.
Men ja, helgen har varit riktigt kul. Och det är ju tur det, eftersom att veckodagarna är dessto segare.  Idag jobbade jag ett fåtal timmar (usch och färre blir det känns det som) sedan en fika med snyggC.
Jag lämnade nyss en film som ändå var ok tidsfördriv mot att istället sätta mig här och bloggspana. Nej, vad säger ni? Antibloggkampanj? Ingen mår bättre av att insylta sig i någons liv som en anonym och obetydlig siffra i statistiken istället för att göra någonting vettigt av sig själv. Man bryter ju bara ner sig. But still so F***ing underhållande. Bara lite till, en blogg till, och nu sista, a just det hon också.

Torsdag, The Hives, Flygeln.

Upptäckt-

Hm, jag upptäckte just att inlägget, vilket jag kan svära på (tror jag), jag skrev runt kl7 på söndagsmorgonen lyser med sin frånvaro. Verkligen lika bra det, då det inte var särskilt klyftigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0