[Onsdag -hårprojekt i rullning]

Fan. Nu köpte jag alldeles för mycket kvällssnacks. Åå, så är det när man är överhungrig. Men det är väl bara att träna extra hårt imorgon. (?)
Mitt hår klassas no more as mörkbrun. Tog några bilder att lägga upp som bevis men jag såg för jäkla hemsk ut i ansiktet. Nyavtvättad och rödsvullen. Yes. T gjorde avfärgning först och sedan i med intensivtoning i en ren blond färg. Resultatet är svårdefinierat, men tänk mellanblond möter beige möter koppar...
Ja men om man skulle ta och sova lite. Har kommit in i en dålig vana där jag inte somnar innan halv 2. Vad är det för fasoner liksom? Men det är bara för att jag haft sovmorgon sedan en längre tid.
Planer på utomlandsresande har satt ett frö i min hjärna. (Oh, alla dessa frön) Vill och behöver jättemycket!

godnatt alla 

Kommentarer
Postat av: fröt

SHOW ME BABY

2009-03-19 @ 11:33:42
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0