[Relativt pigg]

Natt och snäppet närmare en morgondag! Det är konstigt att man kan se tecken i allt som händer och sker runtomkring. Ni vet som en siffra eller ett svar på något. Undrar om man själv letar efter det. Tittar man tillexempel på en text så kopplar hjärnan samman bokstäver eller dras per automatik till ett visst ord. Undrar om vi omedvetet dras till det vi innerst inne ville ha som svar. Äh, kan vi inte bara bestämma att det är ödet och inte finns någon logisk förklaring? Tycker jag låter mycket mer spännande!
Imorgon har jag en sådan där supertkort arbetsdag igen som lika väl hade kunnat utebli. Det värsta med dom dagarna är att man aldrig riktigt kommer igång förrns det är dags att gå hem. Jag har mycket mer energi när jag får köra  från scratch på morgonen. Jag måste nog börja vistas mer utomhus i dagsljus. Jag får ångest varje dag som vädret är hyfsat och jag inte gått mer än till stan och hem. Snälla C, kan inte du släpa ut mig på promenad iallafall en gång i veckan?



Ja jag vet ju själv att utan bilder, ingen bra blogg! So give me some cred for trying.

Kommentarer
Postat av: Liza

fyfaaaan så snygg du är!

2009-03-31 @ 18:26:33
Postat av: c

håller med föregående!!! go värphönan!!!

2009-04-01 @ 20:43:07
Postat av: c

håller med föregående!!! go värphönan!!!

2009-04-01 @ 20:43:27
Postat av: Linnéa

så söt du är marre! skit fin i håret dessutom!!:) kram

2009-04-03 @ 02:57:08
Postat av: Linnéa

så söt du är marre! o skit fin i håret dessutom!!:) kram

2009-04-03 @ 02:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0