[Söndag]

Ah, nu är jag snart väck, in i drömmarnas enkla tillvaro.  Men fy, jag har lagt en ansiktsmask som bara stinker varje gång jag rör på huvudet. Brr
Vi gjorde en liten utflykt idag till Maxi. Härligt med projekt som gör att Norrköping gror och växer. Snart (forhoppningsvis) ska ju citykärnan börja vidga sig också. Det gillar vi. Mer butiker, mer jobb. Om alla sedan satsar på att shoppa under dagen-efter tillstånd så kan vi nog sätta snurr på handeln också.

Jag hade väldigt kul igår. Förfest hos Tott, utgång och seg efterfest. Att bartendern tyckte höra mig säga "och ett glas rött" istället för vatten spädde på det glada humöret ytterligare. Man orkar ju inte rätta till.



Snart ska jag påbörja uppljusningsprocess av hår, har åtminstonde kommit så långt som att köpa medel.
Se bara på dessa tre skönheter med blonda hårsvall. Grymt heta!



G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0