[Tisdag]

Jag är väldigt sugen på att läsa någon kurs. Man borde ju passa på medan jobbet inte utgör majoriteten av mina vakna timmar. Kanske någon kreativ kurs där man kan få utlopp och skapa massa onödiga (men ändå för själen nödvändiga) verk. Tidigare var jag inne på reklam och PR men fick aldrig ändan ur vagnen att göra slag i saken. Det lär antagligen bli samma visa i vår -jag sitter dagen innan sista ansökningsdatum och väljer på måfå ut program som jag får för mig är intressanta. Åå det värsta är att jag trivs som sjutton på mitt jobb, så jag kommer antagligen åldras och vartefter bli en sur och bitter left over -kärring i vår lilla butik. Nej, lova att gå in och skäll ut mig efter noter om jag någonsin 1) blir minsta otrevlig och 2) Passerar 50 strecket, när jag inte längre kan stå för mitt utseende, då är det time att byta karriär. Nejvars, jag längtar efter att bli gammal. Som Sliten och jag pratade om, "det är snyggt med ett äldre ansikte som är välskött". Imorgon är det första april, vilket betyder att jag kommer att gå på minst ett aprilskämt och att min chef/mamma/terapeut/vän fyller X år! Så återigen är det dags att gå runt mitt löfte om köpstopp. Men det fååår man om det handlar om osjälviska födelsedagspresenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0