[Torsdag -discover]

Några upptäckter idag:

Jag är psykiskt rubbad och beroende. Jag har som mest energi runt kl 7 på eftermiddagen (vill tro att det beror på att jag är född då). Jag saknar Sliten och Crulle jättemycket. Jag vill flytta.
Det är förresten inga nya upptäckter. Men dom blev bara mer påtagliga idag.
Jag drog till med en rensning i smyckes/acessoarlådorna this evening. Och så mycket skit man köper. Nej, köpstopp i den kategorin nu. Ööh köpstopp på allt just nu, av ekonomiska skäl. Men imorgon ska vi fira födelsedagar så nååågot nytt måste man ju bara ha på sig, det känns på något sätt mycket bättre Jag beundrar de som har favoritplagg som mer än gärna får komma ut ur garderoben med jämna mellanrum. Så komfortabel känner jag mig inte i något plagg. Tänk att ha det problemet istället; att ha svårt att välja bland överflöd av alternativ, jag väljer snarare bort tills det minst hemska blir kvar.

Nej, nu ska jag sova, lång dag imorgon och är jag riktigt duktig så ska jag träna imorgonbitti med. Hua.

Pussogonatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh min lilla lilla hönapöna. jag mår illa av allt skit man handlar. ska vi sätta upp nån form av köpstopp på riktigt fram till, säg... ja när? satsa på nåt annat liksom? /chrü

2009-03-20 @ 11:52:50
Postat av: lillispillis

du och jag ska flytta mööööni! (:

2009-03-20 @ 16:59:35
Postat av: slitis

love you!

2009-03-21 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0