[Måndag -blogga på arbetstid? fy!]

Jag passar på att surfa under de lugna stunderna på jobbet. In case you care...

Jag hade en sminkning nyss (och den enda inbokade idag.. synd) och blev faktiskt riktigt nöjd. Vad skönt det är när man känner på det viset. Oftast tycker man att man alltid hade kunnat göra annorlunda och bättre. Så funkar jag iallafall, aldrig helt till 100% nöjd. Men det tror jag kan vara positivt också, då triggar jag mig själv till nästa gång.
I vilket fall... jag gjorde en supernaturlig "naken" make up med mycket hudfärger. Och jag måste självklart tipsa om två av skuggorna jag använde; earth pink och nude, helt matta utan skimmer. Jag är egentligen inget fan av den osynliga make up'en. More is more and black is the shit känns lite mer som min melodi. Men alla kan ju ändra sig. Eller?

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0