[Kvalitétsdag]

Uh-la la. Vad mitt fejja mår dåligt nu. Jag har alltså försökt pressa mig ( ja jag njuter tydligen inte lika mycket av att ligga i solen som jag gjorde förr) till lite kulör i den gassande solen. Och kulör minsann, kanske dock lite för mycket åt det röda hållet. Annars har jag och cicci haft en helt ok ledig kvalitétsdag med pedikyr, matlagning och en liten nypa shopping.
Jag återfick även min plånbok vilken av någon outgrundlig anledning kom på vift i lördagsnatt. Det är inte typiskt mig att tappa bort värdesaker så jag blev bra paff när jag på morgonen insåg dennes frånvaro i väskan.
Kvällsplanen är fortsatt kvalitetstid, med mamma den här gången, i form av promenad med stavar. Älskar att gå med stavar, och jag känner mig inte alls fel ute när jag stöter på¨människor. Inte alls. INTE ALLS. Hehe. Undrar hur pass effektivt det är i jämförelse med ordinär gång!? Någon som sitter inne med den infon? Spit it out.

Kommentarer
Postat av: lillispillis

kan ju tilllägga att jag faktist också gick med dig och mamma. vilket du glömde!

2009-05-26 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0