[Migräään]

Jaha, endast för att jag skulle tillåta mig att slappa ut en stund och lägga mig framför datorn med tillhörande filmvisning så kom den som en blixt från en klarblå himmel; migränen. Fan också. Det var ju så otroligt länge sedan nu. Det börjar som en liten blixt i vänster (alltid vänster) synfält som växer och täcker snart hela fältet. I det läget är det nästan omöjligt att gå rakt utan att gå in i saker, än mindre träffa rätt på tangenterna. Och när jag tittar på mina händer vet jag knappt vilken som är höger och vänster. Men det är bara att rida ut och invänta den olidliga huvudvärken som så troget följer i nästa fas. Åå jag som var så sugen att läsa bok. Det är ju helt uteslutet.
Update annars då; Hade kurs idag för fyra personer. Det känns som om det var ett tag sedan nu, och det märks genom att det tar längre tid innan man blir varm i kläderna och kursen otvingat flyter på. Näh, jag måste pausa däe. Ser fan inget nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0