[Nu är den väck]

Uschamig vilken dippkväll igår. Men efter lite sömn, säkert en 10timmars sådan, då var huvuvärken som bortblåst. Inte ett spår efter minsta tendens till oreda i skallen. Ja det skulle vara av andra typer oreda i så fall.
Nu ska jag strax ge mig iväg till myrorna och riva och slita i äckliga gubbkläder, som ändock kan komma att bli skitsnygga med lite fix. Nej jag har inga som helst ideér vad jag är ute efter utan tycker mest att det är så avkopplande att strosa där. En helt annan avslappnad atmosfär gentemot citystressen.  en klädnypa på näsan bara så...
Sedan ska jag träna röven av mig (ordagrant) och jobba ett par timmar för att sen slås till ro över lite vin.

Så ha en trevlig dag!



Är den ens fysiskt möjligt att bli så fit som Kelly Ripa?

Kommentarer
Postat av: cc

sv.tack så mkt :) TIHI



jag tror det är möjligt, jag är påväg att bli så ;) hahaha NOT

2009-05-07 @ 12:13:34
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0