[On the road]

Det må jag säga, mobilt bredband är mig ett bra påfund. Sitter i le volvo och åker runt, njuter av kvällssolen genom bilrutan, och försöker överglänsa de andra med ett korrekt skrockande ljud. Hur låter det egentligen när man "skrockar"? Tänker mig något riktigt lågt tonläge och "höh höh höh". Just TRE höh också.
Helgen är över men vinet kvar i kroppen. Men det är inget lite skräpmat  inte kan råda bot på. Kul att träffa empa och tjejerna. Förekommer numer oftare och det gillas. Facebook-gillas då alltså med en liten thumbs up-symbol.

Jag är nu påväg att hämta tre föremål; kära mor på tåget, min dator och därefter mat. Jag har ärligt talat aldrig ätit sushi och jag känner mig tvungen att kunna addera den meriten till min stolta men ack så torftiga livserfarenhetslista. Kan bli nerröstat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0