[Bustalk]

Idag har jag en krypande irriterande känsla. Dom dyker ju tyvärr upp emellanåt även om det blir större och större glapp mellan perioderna. Det är ju bra. Helgen då; Utgång med bästa C och T i lördags. Söndagen användes till att göra så lite som möjligt och det är ju ingen svår utmaning. Speciellt inte när man är hemma hos mamma och pappa då allt PRECIS ALLT blir serverat i händerna på mig. Ja visst är det skönt det med, men jag vill göra själv. På mitt sätt. Det bästa sättet.
Under min alltid så harmoniska bussresa in till stan idag lyssnade jag på en intressant konversation två sydafrikanska kvinnor emellan. Två unga mammor med grymt söta ungar som var i full flärd att diskutera kärlekens mysterium. Bl a hade den ena  tydligen gjort slut med sin förra och ringde en dag bara för att prata.
Han ungefär "What do you want?"
Hon "Oh nothing, I just wanna hear your voice".
Han "Come on say it, what do you really want?"
Hon "Ok, I want some love!"
Han "Yeah NOW you want love, It's too late".

.... tick tick tick boooom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0