[vill mycket, gör inte hälften]

Skönt med fredag imorgon. Inte för att jag kan slappna av och ta helg förrns efter en fullspäckad lördag men ändå. Skönt psykiskt. Det hänger nog kvar sedan skoltiden, efter den har lördagar inneburit jobb. Åå vad jag önskar att jag hade ett sju-till-fyra-jobb.  Oooh så vill jag resa iväg också. Varma/kalla breddgrader är skitsamma jag vill bara färdas runt, begrunda miljö och kultur varvat med okontrollerat nöjesliv.  Man blir så emotionell så här på natten när man borde gå och lägga sig men hjärnan går på helspinn. Då är det rent omöjligt att falla in i någon som helst form av harmonisk skönhetssömn.
Nej nu ska jag dricka 10 liter vatten och sedan i varje fall göra ett tappert försök till sänggående.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0