[Work of art]

Äntligen har jag också införskaffat spotify, eller rättare sagt vunnit. Tävla ni med på posh24, där lottar dom ut 100 st i veckan! Så kvällen inleds med musiklyssnande.
Uh jag har börjat få avsaknand-av-semester-i-sommar-ångesten. Eller jag har ju en vecka men det räcker inte till allt jag vill göra. Det är nu när solen värmer som man får mersmak och sommarlovsnostalgin sätter in. Studenter, examens och gud vet allt närmar sig och jag bara hoppas och unnar dem en ledig sommar med tjo och tjim. Men pengar är ju alltid pengar! Och pengar är något som denna månad är näst intill obefintligt på mitt arma konto. Ofrivilligt köpstopp den här gången, sist var det en kul grej och nu ett faktum. Tur att jag ha övat mig i att icke spotanshoppa i och med det materiella ha-begäret som tenderar uppstå mellan varven (på stan). Imorgon är det full fart på jobbet och likaså på fredag och lördag. Då jävlar ska jag göra riktigt bra jobb. Ibland blir jag bara så sugen på att utmana mig själv och göra något nytt och osäkert istället för att safe'a med det jag vet funkar. Testa ett nytt koncept och mixa oförutsägbart. Hm, låter som om jag skulle ha jordens viktigaste arbetsuppgifer i mitt jobb. Men nej, det är bara färg som ska kletas på. Konst. I ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0