[Gunne fast man]

Hej och hå och hemma.
Jag tänker inte skriva om att "hurra, första snön!" eller "hoho, vad jag är slut!" eller "Wehey, snart är det helg!"  Allt det är givet eller offentligt. Vad som däremot var oväntat var att T och jag fick åka upp till stockholm och kolla på en lägenhet idag. Eller oväntat förresten, på tiden skulle jag säga med alla mejl vi skickat ut. Men nu är det återigen ett hårt grepp om tummen på att det går i lås. Jättebra läge, acceptabel boning.
Idag fyller min gamla far år så jag tänkte medverka på bowling och restaurang men det blev istället en galoppmarch mot buss och tåg. Han fick ialla fall lite presenter av mig; en handduk från Gant och en mobilväska från ordning och reda som jag i hastens fart snodde åt mig under gårdagens "fönstershopping"(så när som på ett rea-plagg till mig själv) i Stockholm. Jag fick förresten preliminärt reda på mina ansvarsområden på Åhléns som löd Kanebo och Clarins. Jag hoppas på ett, inte omöjligt, tillägg eller utbyte till smashbox också. Så nu gäller det att plugga på....


Kommentarer
Postat av: c

men med dom märkena är du väl nörjd!? tror det blir jättebra! kuuuuul höniii! jag är så stolt över dig!

2009-11-05 @ 10:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0