[Fredags Mys?]

Från att ha stenkoll på det mesta inom jobbet till att nu känns sig som en praoelev är tufft för självförtroendet. Men jag kommer lära mig, ska ligga på topp och få tillbaka kontrollen. Jag har ju bara glömt att fokusera och tänka på det jag vill vara. Så, med den insikten kommer jag nu att klara allt galant. end of discussion. Åå jag jobbar med en tjej som bott i USA väldigt länge så hon mixar engelska och svenska väldigt mycket, och såklart tar man efter.  Men det är bara bra, för varannan kund, eller åtminstonne var tredje kommunicerar på engelska.
Igår utnyttjade jag personalrabatten för första gången. Inte för att jag var shoppingsugen alls utan kort och gott för att jag  inte har några rena kläder kvar. Och dusch är ju en lyxvara, ialla fall för mig som köper engångsinträde till friskis gym för att få duscha. Men då ingick bastubad OCH hårfön. Weeee
Imorgon är det åter jobb och därefter ska jag följa med en tjej från jobbet och låna hennes killes jobblägenhet. Det håller på att bli riktigt invecklat nu... eventuellt en afterwork också mot kvällningen med liten gnutta vin. Jag saknar mitt vin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0