[Klipp och fix]

Nu är jag hemkommen från en riktig lyxdag. Först klippning och färgning med efterföljande ansiktsbehandling. För att sedan gå loss på lite mat och fika vilket gör mig till en ny men proppmätt människa. Jag försöker mig på någon form av renovering inför nya jobbet och flytten. På fredag ska jag flytta ut och hem alla grejor till mor och far. Och packa lilla resväskan för en vecka med obestämd sovplats. Men jag är inte orolig ... INTE ALLS. Det är skönt att bestämma mig för att allt får ske på en dag så slipper jag må dåligt för att jag inte börjat än.
Imorgon kommer jag alltså att göra min sista dag på nuvarande jobbet, kommer att kännas vemodigt. Särskilt att lämna min chef som jag tycker så mycket om, inte bara som chef utan som vän. Usch... tur att vi inte lever på stenåldern och att mobiler finns att tillgå.
Ja, men hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0