[Öppningsdagen]

Jag bara avskyr packning i alla dess former och nu är jag fast med en stor otymplig resväska som jag släpar till jobbet och hem varje dag beroende på vart min tillfälliga sängplats är belägen. Igår natt förflyttades denna ifrån chris till min farbrors familj. Och nu 14 timmars arbetsdag senare sitter jag i någon form av fastighetsföreningslokal. Med en massa soffor, en loftsäng, liten kokvrå och en toalett. Thats it. Eller ja, en vacker inredning i div tygstycken och draperingar förstås. Men skönt att få ligga ner nu. Min rygg är paj och likaså mina fossingar. Igår blev det ett lika långt pass med endast upppackning och larmning av alla varor på skönhet (= inte så lite som ska organiseras) och imorse kl 8 var det ännu inte helt klart och då väntade öppningen två timmar senare. Synd bara att alla var så slitna att man inte riktigt kunde känna den här jävlar-anamma-nu-ska-vi-sälja-glöden. Och jag har inte blivit utbildad på mina ansvarsområden så jag känner mig mäkta lost. Men jag gör så gott det går... vad annat finns det att göra?
Liten update.  jag måste sysselsätta mig för att inte somna nu för tove kommer om ett tag och vill nog gärna att jag öppnar åt henne.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: cicci

Låter as nice syyrrriis!! Du kommer klarat galant :D

YO GO GIRL!

2009-11-26 @ 14:18:37
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0