[Countdown]

Hej hej.
På bostadsfronten intet nytt. Men skam den som ger sig.
Jag kände mig riktigt sugen på en runda på myrorna idag och jag gick dit och klämde och kände på allt som kom i min väg men gick därifrån med en ynka pocketbok. Satan också. Det kan jag förresten tipsa om för er som liksom jag alltid glömmer att lämna tillbaka böcker jag lånat på bibliotek och samlar på mig massa skulder. För endast 15 kr får man med sig en liten pocketipocki-bok hem på OBESTÄMD tid. Jag är i en bra läsfas i livet nu och jag fnular och överväger starkt på om jag ska utnyttja den på en utbildning istället. Sista ansökningsdagen för vårterminen närmar sig -15 okt.



ICONE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0