[Give me some lisbeth]

Är det inte oroväckande när 12-åringar sitter och sjunger med för full hals till en låt vars text lyder "jag vill känna dig i mig"!?
Jag hade den vanliga kvalitétstiden under min bussresa tillbaka hem till civilisationen igen. Nu får det vara nog med familjetid för ett tag. Vill bara tänka på mig själv och göra vad jag vill utan tusen frågor!
Nu väntar jobb veckan ut och jag ska försöka vibrera lite mellan varven vilket inte blivit av sedan jag gick på semester en vecka i somras, så nu är det hög tid igen. Jag vill ha muskler. Jag vill se ut som Lisbeth Salander. Det påminner mig om att jag vill gå och se movie nr 2 som förövrigt inte fått bra kritik.


Kommentarer
Postat av: cicci

jag tycker movie number 2 var bra!

2009-10-07 @ 12:22:24
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0