[Kräftis]

Det är så frustrerande när tårarna bara rinner, rinner och rinner. Jag är ju vaken, inte trött och jag har inte ens börjat påfresta dom med mitt sminkande ännu. (vilket jag verkligen borde nu när jag ser vad uret visar).
Igår hade vi tvättäkta fredagsmys, med tillhörande kräftsoppa, té och naturgodis framför idol. Jag fick mig även en omgång med slingmedel på knoppen. Jag hade tänkt färga det mörkare men när jag ändå hade en förpackning bleking hemma fåa man ju inte låta det gå till spillo!? :)
Kräftsoppan är förresten ett resultat av min trogna bloggspaning. Elin Grindemyr hade receptet upplagd på sin blogg. Den tackar våra magar för.
Nu till lite jobb ett par timmar, för att sedan till kvällen ta på oss partyblåsan. Som jag inte äger. Som jag inte har råd att köpa. Kejsarens nya kläder scenario.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0