[Måndag - Stockholm]

Stockholmsresa idag igen. Med intervju och lägenhetsjakt. Eller jakten trissades upp när jag hade en timme kvar tills jag skulle titta på en vi blivit lovade. Den kändes till en början inte 100 men efter lite velade och konstaterande att "den blir skiiitbra", blev det den tillslut och den är superfräsch, så vi skakade karda och jag fick med mig nyckel hem. Så nu sitter jag som på nålar fram till fredag då jag får svar om jobbet. Kan bli så att jag får fira två lyckade incidenter i mitt liv. Min hjärna blev helt tom när jag åkte hem, helt apatiskt beteende i bilen. Men nu är jag redo och halvägs påväg.
Ah, varför kan jag aldrig komma i säng för? Det är så tråkigt samtidigt som det är så underbart härligt. Nej lite bokläsning brukar funka som sömnmedel för mig i vart fall så so long... och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Liza

Du fattar inte hur glad jag är för din skull! Det här kommer blir super Marre, yes! Puss

2009-10-20 @ 12:11:31
Postat av: angelica

Fasen va kul! :) då måste ni ha en liten inflyttningsfest där uppe ju :)

2009-10-22 @ 19:31:24
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0