[papper och kaniner]

Äntligen kommer jag ut på nätet. Min dator har inte varit sig lik och kanhända är lite trött på mitt användande. Jag funderar faktiskt på en 10" lappis med tillhörande mobilt bredband nu iochmed flytt och osäker nätverksåtkomst. Jag har spenderat min lediga måndag i stocholm med ärendet anställningsintervju. Jag tror och hoppas att det gick bra, eftersom att jag blev kallad till intervju nr 2 redan på plats vilken kommer att bli av nästa måndag. Men jisses vad nervös jag blev precis innan. Jag brukar inte känna av nerverna vid ett sådant tillfälle men idag så slog det om. Men det måste vara för att jag verkligen vill ha det. Så håll tummar och tår för mig är ni gulliga!?
Jag satte mig nyss att gå igenom mitt *hrm* kontor (läs högar av osorterade papper i ikeahylla) och hittade massor av nostalgi i pappersarkiven. Det roligaste och äldsta måste vara min gamla kanins stamtavla, vilken förövrigt är döpt efter Kevin i backstreetboys. Haha, herregud. Och gamla resultat från gymnastiktävlingar. Jag valde mina viktiga papper med omsorg -OBS spara! i fin plastficka.

God kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0