[Stelkramp-botox]

Kollade just på debatt med ämnet plastikoperationer. Intressant men samtidigt så otroligt uttjatat. Vi vet redan att om några år kommer de att erbjuda botoxsprutor i skolan istället för stelkrampssprutan. Vi kommer att värdesätta utseendet högre än hälsan. Eller?
Ikväll blev jag bjuden till vinkväll men jag kände att hälsan inte tillät. Jag hade inget botox hemma på lager att trycka in i mina mörka ringar runt ögonen. Skämtåsido.
Nu har jag iallafall fått ordentligt svar ang jobbet i Kista. Jag blir erbjuden deltid till att börja med. Men det kommer att bli bra. Jag ska jobba mig uppåt och sno åt mig timmar av andra mindre angelägna :) Jag vet ännu inte vilka make up-märken jag kommer att få ansvar för, det återstår att se, men jag har önskat. Så nu är läget; jobb men icke boende. Tidigare lät det; boende men icke jobb. Ty det blev inget med lägenheten vi hade fått, det kändes inte alls bekvämt att ständigt glida runt i bomullstofflor utan att göra minsta livstecken på lägenheten. Jag är inte den som är slafsig och stökig. Tvärtom. Men man är ju en tung kluns som rör sig från A till B några tusen varv i ett hem och på resan heter det SLITAGE. Så allmän förfrågan: Någon som har en lägenhet på lager?


Är det inte underhållande så säg!?


Kommentarer
Postat av: tottis

hahaha... men du vilka märken har du önskat då? fan va kul!

2009-10-30 @ 13:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0