[Vart tog den söta lilla flickan vägen? ingen som vet?]

Tja! Är ni kvar?
Inte jag tydligen. Har mycket på g i hjärnan så snart ska jag ta lite beslut och träda planer i kraft. Förhoppningsvis.
Jag är antagligen inte ensam när jag säger att - JAG ÄLSKAR HÖSTEN. Jag vet inte exakt vad jag älskar med den egentligen då jag hatar att frysa, årstiden är som gjord för ångest och depression och all aktivitet fryser till is. Men jag blir faktiskt piggare och mer företagsam när året lider mot en mörkare period. Solen kräver mer av mig och snarare drar ur mig all energi.
Idag tog jag mina första stapplande steg i skogen. Skitmysigt och jag känner mig genast friskare. Jag har haft en överhängande förskylning/influensa utan nådd kulmen som jag sakta ridit ut. Denna lediga dag har jag förövrigt varit huslig och gjort en kall smörgåstårta och nu vill jag göra något annat kreativt. Det kliar i fingrarna, jag gillar inte att vara ledig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0