[Diiiirtyy]

Dirty dancing såklart. Bästa filmen.
Blir riktigt sugen på att gå ut och dansa, precis just som förr i världen med fina danskläderna på (eller kanske lilla bodyn över tightsen?). Det skulle mina isklumpar till fötter också bra gärna vilja nu.
Veckan som gått har jag både jobbat och varit ledig om vartannat samt fyllt på läpparna (!?japp) för det tyckte tydligen min ekonomiskt befriade del av hjärnan var en klok idé. Så vatten och bröd fram till lön nu. Och så en droppe vin eller två imorgon. Då vankas spelkväll, fast vi har inte mycket till spel att spela.
Så nu tänkte jag somna in till den forne hunken Patrick Swayze, RIP, för visst var man bra upp över öronen kär i honom under ungdomens år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0