[Exchangeparty]

Jamen idag var det återigen utbildning. Min hjärna exploderar av celler, molekyler, hyaluronsyra, extrakt från den ena japanska roten till den andra och allt därtill. Men nu har vi kört igenom all hudvård och imorgon blir det make up-genomgång. Tydligen ska jag få bidra med tips och knep!? Det var länge sedan jag höll kurs så jag fasar för mina knaggliga verbala kunskaper. Men först Diorkurs imorgonbitti.
Jag har packat ihop en samling kläder och skor för imorgon ska vi på exchangeparty. En del har resväskor fyllda med hudvårdsprodukter och smink medan en annan får stå för lite mindre skara oanvända plagg. Det ska bli spännande och se vad jag kan byta till mig. Kul att ses alla från jobbet på fritiden också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0