[Messy]

Shohooo, äntligen hemma. Jag dog lite grann på jobbet emellanåt pga trötthet. Åå dagens tabbe gjordes imorse när jag vaknade törstig som attan och hällde upp vatten i ett glas. Jag måste ha gjort något annat däremellan innan jag girigt hällde i mig glasets innehåll. Efter konstaterande av en lustig bismak förstod jag att det var vin. Uuuuu....
Jag har ingen koll på mitt liv längre, jag försöker skriva upp i min kalender vad som komma skall men nu är det rörig. Det är många kurser, utbildningar och nyhetspresentationer som jag är inbokad på i februari och mars. Imorgon är första och den står clarins för. Sedan blir det eventuellt en Biotherm/Lancome/Armani och Dior på tisdag SAMT Kanebo tis, ons, torsdag. Hoppas jag hittar överallt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0