[Business]

God kväll.
Jag har haft en såkallad myspyshelg (läs jobbat med inga som helst festliga äventyr). Och nu är hela veckan fylld av jobb. Men däremot är två av dessa dagar bokade som ,lyssna nu, konferens. Jag är inbjuden av Kanebo för nyhetspresentationer och budgetplanering i globen med anställda människor från hela sverige och tydligen danmark!? Det ser jag mäkta fram emot.
Idag vek jag av från min underjordiska färd till hemresa och tog en fikamoment med chris över mark. Jag säger bara som så att nu, helst i förrgår, behöver jag få min lön. Jag måste köpa mig lite arbetskläder i den färglada kulören svart och ett par skor. Hur dessa potentiella fotbeklädnader ska se ut, ha för funktion eller ha för användningstillfälle är oklart men jag vet när jag ser dom.
Jag vill bara sova, men nu har tillochmed T vaknat från sin p.nap för att se Paradise hotel. Eller var det facebook som pockade...
Hörs


Kommentarer
Postat av: cicci

sounds goodiie sis! :)

2010-01-12 @ 13:24:44
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0