[Hell It was hot]

Jag börjar tro att jag har nedsatt hörsel. Tydligen har jag högt ljud på tv'n och antingen har jag taskig dialekt eller så pratar jag så tyst att folk måste säga "va?" ideligen. Hm. Kontroll kan vara aktuellt.
Jag har avklarat mitt första gympapass sedan jag vet inte när sist. Gymnasiet? Glup, det är länge sen! Och nu är nyuppkommen ur ett bad. Men ni behöver inte bli avundssjuka på den annars så harmoniska upplevelsen, för jag brassade på för varmt vatten så jag fick justera ett bra tag, hittade ljus men ingen tändare, lade mig tillrätta och läste en sida i min bok sedan fick min kropp värmeslag och panik.
Och vad göra nu då? Är så himla godissugen. Det är fan farligt att bo så nära 7eleven.

Kommentarer
Postat av: Tottsing

haha jag fick ju också panik när jag skulle ge mig på att bada. upptäckte förresten att dom har världens godaste godis på 7eleven, du vet center fast nougat i. mm-mm-mm!

2010-01-21 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0