[Söderstad]

Ahkej, det blev kanske inte riktigt som vi tänkt oss igårkväll. Styrde runt lite på söder men kände oss inte riktigt rätt placerade någonstans. Men det är på detta vis vi får göra tills vi hittar vårt forum. Kul kväll ändå!
Väl hemma igen och nerkrupen i min bädd vaknar jag till igen av att Tove härjar runt och inte hittar ut ur rummet, Uppgiven sittandes på golvet.  Kul syn.
Idag mötte vi upp chris för en kvalitetsdag på stan som innefattande noll shopping förutom en supergod tomatsoppa med kräftor. Värt i kylan.
Nu är jag ensam hemma ty T åkte iväg för dejt. Lyllo den som hade det en trist söndagskväll. Imorgon är jag ledig och planerar att leta upp en frisör. Nu ska barret ansas.




Aaahhh jag ser månen stiga upp på himlen över hustaket mittemot. Vackert. Och den är nästan full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0