[Gulochblå]

Förresten, efter den sista omgången hårfärg så är jag nu tillbaka i den gamla färgen. Nej då, den är numer lite.. hm... guld/begie/ask. Hur den kombon nu kan verka. Men tack vare helblonderingen blev nyansen iallafall jämn och fin. Jag ska bara tvätta ur det lite så att jag hamnar ett steg ljusare. Så jag hade en mycket kort blond period. Enligt ett test på säljtekniken idag så blev jag den kundpersonligheten som benämns som GUL. En gul kund gillar nyheter, det senaste, häftigaste och klär sig i mycket smycken/mönstrat/färgglatt och gärna byter hårfärg ofta. Bam! Men jag var också lite BLÅ, en som gillar statistik, siffror, är medveten och analytisk samt gillar kvalitet. En blå kund klär sig klassiskt och lyxigt. Öum?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0