[Nooo]

G'morron
Jag är lat. Jag skulle orkat upp och träna idag men jag pallade inte det. Dessutom är jag rädd att min fot blivit överansträngd igen. Satan också. Blir man inte sjuk så strejkar kroppen. Hur ska jag nu kunna förändra mitt yttre inför bitch '10? För, -ja!, allt hänger på denna söndag som blev en vilodag.
Jag ska iväg och jobba senare och dessförinnan shoppa lite. Deppshoppa. Tröstshoppa. Eller snarare fönstershoppa. Jag slår sällan slag i saken när jag hittar kläder jag vill ha, antingen blir jag för snål eller så har jag svårt att se användningstillfälle för det. Och det är ju visserligen bra att tänka efter före men desto tristare att komma hem tomhänt. Våren och sommaren står ju runt hörnet så det är kanske värt att vänta.

Tråkigt att inte kunna bjussa på lite bilder, men min mobil innehåller inga roliga alls. Bättras på den punkten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men marre är du otrogen mot våran gemensamma blorre? pussi t

2010-03-21 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0