[?]

Varför går alla klubbkort alltid i grå/röd/vit färg för? Jag blir tokig, tar alltid fel.
Förresten så vill jag på julfest. Varenda jävel verkar ha en inplanerad sådan på fredag (av alla våra sminkningar att dömma) mestadels företagsfester. Men det skulle inte bli tätt med folk på våran -2 st. Skulle dock ha skitkul. Nej, men någonting måste jag ta mig till i helgen. Hade det varit kallt nu och is på sjön skulle jag vilja åka skridskor. Med fetvarma kläder och öronmuffar. Eller... ne



At every occasion I'll be ready for a funeral

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT va fin du är marre!!! minnen till låten. suck och stön så jävla hedligt!

2008-12-04 @ 08:31:27
Postat av: c

haha oj så jävla ytlig jag är, kom på att jag bar kommenterar bilder men jag läser (och begrundar) faktiskt också!

2008-12-04 @ 08:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0