Nytt år, ny blogg

Aaa... refreshment! Älskar att starta om på nytt. Även om sådana löften lätt faller tillbaka i gamla mönster så ger det mig lite ro i själen, ialla fall till en början.
Det här året har jag inget konkret nyårslöfte. Dumt kanske, men de är ju ändå så otroligt svåra att hålla. "Jag ska börja träna" bla bla "jag ska börja äta nyttigt" bla  bla. Nej, 2008 ska jag bara ha jävligt kul! Much better.
Och hittills har det väl gått helt ok. Inte klagat och ojjat mig så mycket över diverse krempor och inbillade åkommor, utan mest bara njutit. Och fortsättningsvis ska jag bege mig till Göteborg imorgon efter jobbet och prova utelivet där med ett par härliga damer.
Dock har jag såhär i början på året (i ett försök att förnya mig) förstört mitt hår. Mindre kul. Skulle häromkvällen börja färga utväxten och blondera håret.. på mig själv. Resultatet? Jo, GULT. Haha. Jag har öst i silverschampo så fort jag haft en ledig stund över. Och fläckigt? jaja, du anar inte. Allt besvär bara för att jag beställde löshår som var för ljust och för kallt i färgen.  Blir skitbra det där.

Nu ska jag fixa mig inför arbetsdagen som väntar. 

Lägger också upp en bild på Liza och mig från ett mycket lyckat nyårsfirande!

Hej
 
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0