Vägra solarium

Jag har inte solat solarium på hur länge som helst nu, och det känns faktiskt väldigt bra. Om inte annat kommer det att kännas bra om 20 år. När jag passerat 25-strecket kommer jag att stensatsa på min hy. Tänker att just nu är jag inte alltför sjysst med halvbra mat, ingen träning, för lite vatten och för mycket annan dryck. Men om några år kommer jag säkert leva sundare och då, först då tänker jag ge min hy det bästa. Alldeles för bortkastat nu! Men som sagt, solariet kan jag leva utan. Dessutom är det vackert med blek hy. I alla fall på vissa. Jag hör inte till den kategorin tyvärr men jag kan väl få låtsas!?
Så har jag den inpräntade reflexen när det gäller solpuder, att ju mer desto bättre. Ouu den är inte bra. Men det känns som om mitt ansikte blir så odefinierat utan. Jobbar på det.



image24

Man ska vara pinnsmal och naturlig skönhet för att vara snygg som blek.


Kommentarer
Postat av: tiny

usch nä, solarium går fetbort, det är inget bra alls!

2008-01-23 @ 12:54:09
URL: http://tiny.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0