080616

Idag har jag jobbat.. kunde få ha varit ledig men tack vare att jag själv bokade in tre hårmodeller på förmiddagen så blev så ej fallet. Men det var kul. Alltid så skönt när man själv får bestämma hur make up'en ska se ut, utan massa "kanske lite mindre här" och "kanske en ljusare färg där". Nu blev det mer: -sitt still och blunda så är jag strax klar med dig!. Om man ska tro vad som sades så blev dom jättenöjda och likaså frisören och fotografen.
Och helgen blev lyckad. Såg på Sverige - Spanien hos mig och sedan festade vi vidare i Lizas place, därefter trädgår'n, palace och sist Hugo's.
Men vad ville vädret idag? Smällde och blixtrade utav f*n imorse på väg till bussen, OCH REGNET sen. Typical midsummer. Hoppas på bättre men utan några som helst förväntningar! 






SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0