Ge mig nuu..

Åå jag inväntar min beställning från la redoute och finally är den skickad, dock utan plagget i inlägget nedan som var anledningen till beställningen från början.. för den var sluuuut. Typiskt. Men hoppas jag kan hämta ut paketet innan midsommar... inte för att jag kommer ihåg om jag tog något användbart för ett sånt tillfälle... blommigt? nepp inget!

Jag ska strax iväg och sola tror jag bestämt. Hah, så fort solen kikar fram så får jag ångest över att jobba och kastar mig in i solariet. Nej, inte riktigt så. INTE ALLS SÅ. men emellanåt så..
Se bara "get our summer 08 look" enligt FACE stockholms utbildningsledare Helen Andersson. Alltså kasta solpudret i backen och hoppa på det!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0