Mammas dag!

Idag är jag sjuuukt trött och sjuuukt opepp på det mesta! Har sovit alldeles för lite i helgen och lär knappast kunna ta igen det inatt. Så är det alltid när man har sömnbrist - att det bara blir svårare att somna.
Nej söndagar borde inte få finnas, och om de nu prompt måste det så ska de innehålla konstant aktivitet och därmed minimalt utrymme för ångest och tänkande. Man bör absolut inte ha ett fullproppat kylskåp i närheten och helst inte tillgång till dator då det innebär onödigt spanande på div communityer och bloggar. Idag prickade jag in alla fel!
Den här veckan ska jag vara så duktig och pigg. Kanske vore läge för hälsokostbesök och lite vitamintillskott.
Jaha, jag får väl se om någon vill göra mig sälle med en film i hopp om att kunna sjunka in i dimman.. Flugorna är tydligen på!? Jag är helt omringad av de äckliga livsformerna.. usch, hundratals, och in ska dom i näsan och öronen. Vad är grejen? Jag har ju duschat!

  Pigg bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0