Plans

(gskiofjo, panik, får skriva om hela inlägget, pga min dator som promt ville starta om sig själv för en uppdatering. Så fräckt)

Igår hade jag jordens dippdag. Kände redan när jag vaknade att allt inte sod rätt till och bröt ihop totalt när jag kom till jobbet, helt untan grunder. Avskyr att visa mig svag. Men tokvärmen som rådde kan få vem som helst att flippa ur och alla studentmössor som knatar runt påminner lite för mycket.
Men idag känns läget stabilare. Ska försöka hinna sola innan jobbet och utföra lite shoppingärenden, varav systemet ligger högst på listan eftersom jag inte kommer hinna annars innan lördag. Kan bli ett besök på myrorna om tiden vill sig väl. Är ute efter en färgglad väska gärna i tyg. Är så trött på alla svarta, bruna, beiga, vita.
Nu sitter jag och försöker avgöra hur kallt/varmt det är idag, med hjälp av ett öppet fönster. Min fot som befinner sig närmast är kall som en stolle. Skulle verkligen behöva en termometer. Nej, skulle verkligen behöva sätta upp den jag fick av farfar. Nu blev det rätt.
Jag ska försöka locka cicci att göra high-lights i mitt hår idag i utbyte mot en make up efter stängning ikväll, jag försöker med mitt ess i skjortärmen; lösfransar, glitter och hela skiten, men hon är svårflörtad.
På fredag är det dags de årliga bal-make up'erna och jag kommer att göra 7 st á 1 timme på raken med no break. Gäller att "ladda upp med gröt" på morgonen. Huruvida gröt mättar och ger näring eller ej säger jag ingenting om.

Snart flyttar Liza hem igen, saknar!! Hoppas på mycket umgänge i sommar innan hon beger sig vidare till LA.  Åå, helrätt!!
Blå slingor?


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0