[dusch med lush]

Det finns få saker som gör en så pass avslappnad som att dusha, ialla fall för mig. Jag vet inte hur länge jag stod där nyss, och vill helst inte veta heller ur miljösynpunkt. Jag testade en ny rengöring från lush, då man tar en liten nypa från en geggig klump och löddrar upp med vatten. Jag brukar gilla sådana som man inte redan blandat ut med vatten men den här var klurig. Visserligen skulle det vara lätt exfoliering men måste löddret utebli för det? Men jag får nog kläm på det vartefter ska ni se... I vilket fall heter den Angels of bare skin, för normal till torr hy och innehåller bl a mald mandel, lavendel och lugnande rosenolja, 69 kr /hg



Kommentarer
Postat av: Emp

Hej söt!! Åh ja vad kul det ska bli=) saknar dig med! Jepp trivs här i lyan, men allt är inte i sin ordning än..men ska ta tag i det nästa vecka had ejag tänkt när dte är lite lugnare i skolan!!Hur är det själv?? Puss på dig

2008-11-12 @ 14:35:58
URL: http://comande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0